biryildiz42 evet canım normal doğum sabah 6 tı gibi hafif suyum geldi uyudum 8 de uyandım tekrar su geldi 11 de hastanedeyim sancı yoktu 3 gibi fitil verdiler suyu boşalttılar 17;22 doğdu son 1 saat çok zordur sancı hiç kesilmedi acılma hızlı ilerlemedi 3 cm acılma ile yattım 7 cm ile doğum başladı çok şükür kesi dikiş yırtık olmadı Dr um ebem muhteşem di birde doğum sonrası çok agrı çektim şuanda var