Yeni doğum yaptım 1 haftadır küvözde bebeğim. Sütüm doğumdan sonra 3 günü geldi bebeğimi düşünürken birden akmaya başladı.
İlk başta çok üzgündüm bebeğim benim kurban hastanede bırakmak zor oldu ama hiç kötü düşünmedim bol bol resim çekin ona bakın sütünüzü sağın sanki yanınızda geziyormuş gibi yaşayacaklarınızı hayal kurun. Morale çok ihtiyacınız var. Şimdi Süt arttırmaya çalışıyorum iyileşeceği zamanı bekliyorum.