Meryemp Merhaba arkadaşlar yarın doktor randevum var devlet Hastanesi’ne gittim hamileliğim boyunca ve ordan devam ediyorum bugün itibariyle 33+0 olduk devlet hastanesinde kaçıncı hafta nst ye alıyorlar ve nst icin ayriyetten randevu almam gerekiyor mu ?
Minikayak24 Meryemp benim kasılmalarım çoktu diye 32 de almışlardı ayriyetten randevu va yok ama doktor kapıt veriyor giriyosun