33+3 hafta 24 kilo. Dün kontrolüm vardı, doktorum hep kızdı yeme, yapma, aç kal falan diye. Dün de aynı şekilde “biz bu kiloları istemiyoruz sevmiyoruz” Falan dedi. Aldım artık napayım bu saatten sonra doğurmadan veremem ki. “Yedim valla napayım artık” Dedim yüzüne. Olan olmuş hiç kafaya takamam. Şeker çıkmamış, bebiş sağlıklı demek ki sorum yok kilo almamda 😂 yine de dikkatli ilerle bacak ve bel ağrısı çok oluyor fazla kilo alırsan. Yatakta dönerken bile inliyorum geceleri bel ağrısından.