Kelebegimmm canım benim. Rabbim hakkında hayırlısını versin insallah.
Zamanı vakti geldiginde oda olur. 🙏🏻
Bekle , hem daha adette görmemissin ki. Ümidini kaybetme. Bebek olmasında stres en önemli faktör.
Görümcem , 50 tane doktora gitti. Doktorların hepsi senin cocugun olmaz dedi
Bosuna ugrasma gezme dedi .
Artık kabulleNin dedi. En son pes ettiler . Stres bitti , bebek geldi. 🌸
İnan vakti zamanı vardır. Sen hiç doktora gidip muayene oldun mu ? Ne kadardır deniyosunuz?