Mrvphlvn Üç gün önce normal doğum yaptım dikişlerim acıyor bakımını nasıl yapacağım bu konuda yardımcı olur musunuz lütfen
nur34_ Mrvphlvn doktorum bana krem vs hicbisey yazmamisti kayinvalidem tentürdiyot sur demisti bir kac kez yaptim dikisleri daha islak hale getirdi sanki krem yazdirdim doktoruma oyle bir ki gune kurumaya basladilar
Hayriyekrc48 Mrvphlvn doktorunuzun size bakım için biseyler yazması gerekiyordu ilk doğumda bana vermisti bence doktorunuza yada sağlık ocağındaki ebenize danışın
Minikperi Mrvphlvn ben hiçbi şey sürememiştim. Açıp yatıyodum. Ne kadar çok havayla temas ederse o kadar çabuk iyileşir demişti doktorum. Öyle de oldu 1 hafta içerisinde tamamen iyileşmişti
__mom1 Dikişlerinize çok iyi bakın ben ilk günler bebeğe odaklandım dikişlerim açıldı şimdi 18 gündür kendisi kapansın diye uğraşıyorum 40a kadar çekicem gibi duruyor 🥲🥲
A-SL Sağlık ocağında ebe bana bi leğene ılık su doldur içine biraz batikon dök içine otur ama içine çek bırak yap demişti faydasını gördüm zaten doktorumda batikonlu suyla taharetlen demişti sızısını acısını almıştı
Mrvphlvn Herkese çok teşekkür ederim sağlık ocağına soracağım sadece kuru tut bezi sürekli değiştir dediler ama acıyor maalesef