Leylayz Hayırlı geceler kızlar benim ikinci gebeliğim ilk doğumu özel hastanede yaptım bu ikincisi araştırma hastanesine gidiyorum doktorum çok iyi ancak doğum ile ilgili endişelerim var burada doğum yapanlar tecrübelerini anlatabilir mi?
Bebitom72 Leylayz genelde eğitim araştırma ve devlette pek memnun kalan olmuyor. Ben Batman değil ama başka eğitim araştırma da yaptım. Özel gibi konforu asla bulamadım. Her konu da özel daha iyi.
Bebitom72 Leylayz hmm anladım çok teşekkür ederim. Bende ilk defa adem yoldaşa aldım randevu. Burda herkes tavsiye etmişti. Gittiniz mi hiç o doktora
Hamileanne Leylayz erhan hoca çok iyidir ☺️ Ama devleti tavsiye etmiyorum özele git bi zahmet ödeyiversinler hak ediyorsunn
Leylayz Hamileanne aynen bende muayeneleri onda yapıyorum ama işte doğumdan endişeliyim siz ona mı gittiniz
Bebitom72 Leylayz ilk defa gideceğim. Henüz muayene olmadım o doktora. Gidince tecrübe ederim artık.😊
Bebitom72 Leylayz merhaba. Adem beye gittim gerçekten çok güzel ilgilendi. Orda muayene sırasında bir hanımefendi sezeryan olmuştu. Çok memnun kaldım dedi. Eli çok hafif dedi. Detaylı soramadım sıram geldiği için ama kadın sorun yaşamadım dedi.
Hamileanne Leylayz size tavsiyem orda yapmayın. Doktor çok iyi ama devlette olunca hızlı yapıyorlar ameliyatı karnın mahvoluyor iğrenç bir duruma geliyor ve asla düzelmiyor
Leylayz Hamileanne öyle yapayım zaten içim rahat değil peki siz devlette mi yaptınız yaptıysanız hangi doktorda veya özelde yaptıysanız tavsiye ettiğiniz bir doktor var mı
Hamileanne Leylayz yakınım orda yaptı karnını mahfettiler çokta iyi bir doktordu sözde sezaryen dikişi eğri büyrü içe gömük şiş çok kötü görünüyor psikolojisi bozuldu bütün kırkı ağlamakla geçti