Kızlar son günlerimiz…
Valizimiz hazır. 20 gün sonra 40. Haftamız olmuş oluyor yavrumla . Normal doğum olarak ilerliyoruz egzersizlerimi yapıyorum..
Doğum anının başladığıyla ilgili mesela sancı başlaması, nişan gelmesi, suyun gelmesi böyle durumlar için yaşadıklarınız ve önerileriniz varsa okumak isterim.
Sevgiler 🌺