Sareee39 Kızlar sezeryan olalı 3. Günüm spinal oldu bugün çok şiddetli bel baş omuz ağrısı yaşıyorum hele ki baş çok şiddetli aranızda yaşayan oldu mu hiç normal mi doğum çok rahat geçmişti 2 gün hiç ağrım olmadı hatta yatmadım bile ama bugün pert 😔😔
Dodomom Sareee39 baş ağrısı olmamıştı bende ama bel otur kalk yarı ölü gibiydim . Normal doğum gibisi yok zaten
3numara Sareee39 geçmiş olsun ben 2. Bebeğim de belden uyuşturma oldum 1 hafta baş ağrısı çektim 2. Günden sonra boyun ve omuz ağrım oldu ama gaz çıkaramadığım içindi sanırım baş ağrımıda migrenim var o tetiklendi diye düşünüyorum şimdi 3 numaram yolda bunda tamamen uyurum
miray_85 Bende 2 gun baş agrisi olmuştu doktorum kahve , nescafe önermişti gercekten yardimci oldu birde ekstra parol iciyordum sonrasında gecti zaten
Hayalim2baby Geçmiş olsun. İlk dogumum da doktorum bol su icmen gerekiyor yoksa başın ağrır demişti günlük en az 3 litre içmiştim icmezsem eğer ağrım oluyordu