annelik_4 Gulluuuuu bende Konya’da yeniyim meram tıpa gitim beğenmedim doktorlar,personeller ilgisiz şehir Hastanesi’ne gidicm Melike geyik bayman hocaya çok memnun olduklarını söylediler burdaki tanıdığım insanlar bakalım
BbuketK Gulluuuuu canım medicana ya gidiyorum tuğba sekmenli tursun hocaya çok tatlı güler yüzlü sakin biri, sorularınızı yanıtlar anlatır , normal doğum destekçisi bi doktor ben 31+4üm çok memnunum tavsiye ederim 🙏🏻
Gulluuuuu annelik_4 bende gittim şehir hastanesine çok iyiydi ama orda da sıra bulmak çok sıkıntı işte
Rmysa_123 Gulluuuuu şehir hastanesi Mete bertizoglu Özel ferabi hastanesi Mehmet bardakçı Ali Kemal belviranli kadın ve çocuk Hastanesi Nurullah Şengül Özel Kızılay hastanesi safiye nihal Demirköprülü
Rmysa_123 Gulluuuuu bende Ali Kemal belviranli kadın doğum çocuk hastanesi Nurullah Şengüle gittim bu sefer çok memnun kaldım bunda kalırım inşallah diğer yazdiklarim doktorda özeller hep ilk gebeligimde gittiğim doktorlar onlsrda çok ilgili ve alakalilar di
Gulluuuuu Rmysa_123 doğumu farabide yapmaya karar verdim eğer sizde beğendiyseniz dediğiniz doktoru direkt ona gideyim o zaman
Rmysa_123 Gulluuuuu Mehmet bardakçı çok iyi bı doktor ilgili takipli her ne olursa olsun saat kaç olursa olsun yazın arayın diyor ben hastalandığımda direk yazıyorum ve reçeteyi direk gönderiyor inşallah sende memnun kalırsın ♥️
Gulluuuuu Rmysa_123 ay inşallah daha gitmedim ama muayene ücreti ne kadar ve doğum ücreti ne kadar bilginiz var mı
Rmysa_123 Gulluuuuu en son 960 di Aralık’ta zam gelmişti şimdi ne kadar oldu bilmiyorum yeni zam geldiği için sabit duruyordur bence hastaneyi bı arayın sorun söylerler doğum ücretinide ben özelde yapmayacagim için hiç sormadım doğum ücretini