Damlaserkan ilk oğlumda 13 kilo almıştım eve geldiğim de 8 kg gıttı sezeryanım kum torbası koymuşlardı karnıma ve 15 günde 15 kilo vermiştm tabi genctım birde o etki var 21 yaşındaydım
- Oğlumda 18 kilo almıştım eve geldıgımde 0 kilo yani doğuma gıttıgımdeki kilomla geldim tam 7. Gün bir anda indi vücudum bende anlamadım nasıl oldu 12 kg gıttı 33 yaşımda yaptım doğumu
Bende Şuan tekrar hamıleyım 35 yaşımda dogurucam bu sefer ki hamılelıgımde hıc kılo almadım 30+2 yim -2 kilodayım hala hamıle kaldığım kıloya çıkmadım muhtemelen 3 kg aşırım -2 ile 5 dıye tahmın edıyoruz ama eve kaç kilo ile gelicem bilmiyorum 🥹🫣