Kbraozdemir0206 Esnnnsin 28+5 de benmki 1300 grmdi norml olabilir doktorunuza sordunuzmu ben sordum.gelisimi kilo alımı gayet norml demişti şuan 30+4 olduk
Ylzkrkmz Esnnnsin 30+5 de cuma günü kontrole gittim 1386 gr dı gelişim geriliği var dediler bana çarşamba detaylı bakılacak inşallah