A12_S07 umrumdadegil Biraz boyu uzun dedi iyimis şükür baya hareketli iyice yukarı çıktı göğsümu sıkıştıriyor yüzünü tam gördüm çok güzeldi minnosum 🤩😂
Furkanhifa Devlette kg söylemiyorlar 28+2 deyim bugün gittim boyu ölçülmez artık büyük dediler kilosu için de haftasıyla uyumlu dediler sanki devlet sırrı 😏 özelde boyu da kilosu da söyleniyor geçen hafta özele gittim 27+4 de 35 cm 1050 Gr denilmişti
Yessiimm Furkanhifa hangi devlet hastanesi ki orası 🤔 ben başından beri devlet hastanesi takipliyim her gittiğimde kilosu olsun boyu olsun söylüyorlar ultrason görüntüsü de veriliyor söylemese bile onda yazıyo ölçümleri
Nuraslanklc Furkanhifa yenimi çıkmış bu 😄 ilk defa duydum devlete gidiyorum 2019 da da ilk gebeliğimde gitmiştim gayet herşeyi soyluyorlardi bazı doktorlar useniyor bence
A12_S07 umrumdadegil İlk kez yüzünü bu kadar net gösterdi kulakları elleri gözü çok mutlu oldum sende görürsun inşallah bizimki baya hareketli idi doktor bakarken bile tekme atiyordu 😂
Papatyaebru umrumdadegil haftaya pazartesi gideceğiz bakalım kaç kg olmuş bebiş en son geçen ayın 20sinde gitmiştim 777 gr dı 1 ayda kaç gr almış merak ediyorum ☺️