Fatmakartal01 İkinci hamileligim bu ve bunda sag tarafa yattigimda kalbim cok hizlaniyor ve kalp kriizi gecircekms gibi oluyorm ellerm ayaklarm buz kesiyr korkuyorm gecici bi durum diyin lutfen yasayan varmi
fatos2404 Fatmakartal01 uzmanlar sol tarafa yatmanın daha sağlıklı olduğunu söylüyorlar gebelikte kan akışı daha iyi olduğu için
M198935 Fatmakartal01 evet hamilelikte normal olan bir durum bu ama panik atak da olabilir psklojikse kendinizi rahat bırakın
Fatmakartal01 fatos2404 ilkinde boyle bisey yasamamistm pek ama bunda gercektn korkuyorm sola yattigimda da boyle bisy olmuyr
fatos2404 Fatmakartal01 o zaman soluna yat doktor kontrolünde de sorarsın içini rahatlatmış olursun hem
Fatmakartal01 tgba-17 seninki nasil oluyor benimkiyle aynimi kafaya cok takincada sanki fazlalasiyor gibi
tgba-17 Fatmakartal01 doktor artık sende birsey yok demekten bıktı bende çok takıyorum sizin gibi yatmak bile istemiyordum oturmakta dahil sürekli çünkü nabzım fazlalaşıyordu
Ervan Fatmakartal01 cnm gebelik olmadanda aynı oluyo. Gebelikte daha oluyo. Kalp organin ustine yatınca iyi deqil zaten. Peygamberimiz hep sağ yatar. Sünnet hem ondan ben hep sağ yatarım.
Fatmakartal01 tgba-17 ztn kafaya takıyorm acaba yine ayni olcak mi diye yatmak istemiyorum resmen aynisini tekrar yasiycm diye🥲
Fatmakartal01 Ervan gebelik olmadan once boyle bisey yasamiyordm ama🥲sadece ic daralmalarim vardi okdr
Lutulut Benim de sağıma ve sırt üstü yattığımda oluyor. Yani tansiyonum düşüyor nabzım yükseliyor. Gün içerisinde bol su içmeye çalışın