Beritan33 hanile iken olmadi ama bir olay yaşayıp mesala yakın zaman da anneannemi kaybettim cenaze sonrasi bir süre annem de kaldim ve evime geldim de her an kötü bir şey olacakmış gibi geliyor borde İzmir depremini yaşadım biz bazen annemlere gidip 3 4 gun kalıyoruz babamlar oğlumu daha uzun görüp sevsin diye daha sonra evime geldimde sabah eşim işe gitti gi zmn kötü bir şey olacakmış gibi geliyor korku oluyor buda bir panik atak belirtisi mi bilemiyorum işte