Kizlar hayirli geceler ben 10 haftalık gebeğim bugün biraz idrar yolu enfeksiyonu yaşıyor gibiyim hissediyorum yani varsa bile 2 günlük felan yarin kontrolume gidicem ama korkuyorum acaba bebeğime zarar verirmi hemen ve mide bulantim önceki günlere göre hafifledi normalmidir acaba idrar yolu enfeksiyona doğal yöntem ile nasıl kurtula bilirim doktorum gerekeni uygulanacaktır eminim ama bende tedbirimi almak isterim