Ebrulikk Selam kızlar 36 haftalık hamileyim bebek kilosu 2200 doktorum az 37de alırız bebeği dedi 😏sizin ne kadardı
ipekcim Ebrulikk 36+2 olduk 2 gün sonra randevum var. 35 haftalıkken gittim 2600 gr demişti doktor. Sizin baştan beri mi bu şekilde gelişim geriliği vardı yoksa aniden mi gelişim durdu?
Elffyns Ebrulikk 32 de gittim 2 kiloydu 33 oldum haftaya gideceğim 34 de bakalım ne kadar olmuş üzülmeyin sapglıkla doğsun da kiloya takılmayın bize de çok kilolu olmaz dedi minyon bir bebek dedi
Ebrulikk ipekcim aniden oldu güzel gidiyordu hatta ilerde gittiği haftalar oldu genetikte olabilir dedi bilmiyorum
Ebrulikk Hanimeller suyu azalıyor hemde dışarda daha iyi kilo alır dedi kilo yine önemli değil suyunun azalması sıkıntı işte haftaya Çarşamba 22 Kasım gün verdi bakalım allahtan birşey olmaZsa
Dln-gns47 Ebrulikk Bende aynı ama doktor 2hafta geriden geliyor dedi büyük ihtimalle geç döllenmiştir o yüzden gelişimi geridedir bence 40haftaya kadar bekleyin benim doktorum kaka yutmazsa 41 haftaya kadarda bekleyebiliriz anne karnında daha iyi kilo alıyor dedi
esmos27-e Ebrulikk benimde aynı şekil 36 haftalığım yatış verdiler hareket azlığından dolayı yarın sezeryana alabilirler
Zeynep997 Ebrulikk 36+6 da 3200 cıkmıştı. Şuan 37+5 teyiz. Cuma günü sezaryen olucam. Tahmini 3500 doğar. Kilo meselesine takılmayın. Zayıf çocuk daha çabuk topluyor kendini
Maryee Bn en son 34+3te gitmiştim 2200 gr dedi cuma gideceğim 37+4üz bklm ne kdr olmuş bizde bilmiyoruz
Busraa-aa 35+2 de bana da 2410 az dedi doktor yarın gidicem tekrardan 36+2 oldum bakalım ne kadar oldu bide suyumda azalma olmuş kilosunu bende üzüldüm ama yeterki sağlıklı olsun doğduktan sonra kilo aldırırım artık