Nehir-Poyraz phaticeasli94 ben 37nci haftada almıştım 39+1 de doğurmuştum ama özelde olmadım ben. Özeld işler nasıl yürüyo bilmiyorum. Devlette mümkün olduğunca ilk gebelikte 39ucu haftaya kadar bekletiyolar