Rojdademirkol Kızlar 8+4 oldum,son zamanlarda cokk cabuk yorulur oldum hemen nefes nefese kalıyorum sanki kilometrelerce koşmuş gibi ya da cok is yapmista yorulmuş gibi. Bu durumu yaşayan var mı?
Zeynooooooo Rojdademirkol bende oyleyim ben 13+3 oldum yeriyorum sanki yerimek deyilde kosuyorum o sekilde nefes nefese kaliyorum
cokbilmismom Rojdademirkol çok çok normal hamilelikte ilerleyen haftaları görün birde siz 🙈 asla bir şey yapmak istemeyeceksiniz
Rojdademirkol Zeynooooooo bende aynı şekildeyim gerçekten vucudumuz resmen bizim değil gibi artık cok baska şeyler yaşanıyor 😊
Imcea 4.bebegime hamileyim doğru düzgün hiç iş yapamıyorum bel ağrısı miğde ağrısı mahvetti ilerleyen dönemlerde bu iyice artacak
Yessiimm Rojdademirkol 28 haftalık olduk çok nadir geceleri uyuyamıyorum artık mide yanması bi yandan vücudumda bi yerlerim ağrıyor ama çözemiyorum.. sabah erkenden kalkan ben son zamanlarda 12-1den önce kalkamıyorum sonra kahvaltı ufak çaplı ev temizliği akşam yemeği yap derken sanırsın dünyanın bütün yükü omuzlarımda o derece 🤔
ElifKarata Yessiimm yaa benmde midem çok kötü daha doğrusu midemden yemek boruma kadar Bi yanma eksime var çok kötü doktora gittigmzde söyleyelim belki ilaç verir dayanilcak gbi değil bende ki
Hanimeller Rojdademirkol hamileliğin bi ilk zamanları bide son zamanları öyle oluyor ben ilk zamanlarımda hiçbir iş yapmak istemiyordum ama 2 . Trimester de enerjik oluyorsun 3 gelince ağırlığın artıyor ve yine bişe yapmak istemiyorsun 😂😂😂
Yessiimm ElifKarata ben kontrole gittiğimde ilaç yazdı dr ama üretilmeyen ilaç yazdığı için eczaneden alamadım 😬 Sabah sağlık ocağına gideceğim aşı için orda yazdırcm inşallah yoksa dayanılmıyo şuan süt içtim böyle hafifletiyorum 🫤
ElifKarata Yessiimm doktor da olmayan ilaci nasil yazms 🤣🤣bende süt aldrdm eşime gece duramayinca ama bana faydası olmadı
Mykm Rojdademirkol bende Şuan 7+3 aynı durumda bende de oluyor ama ben daha bebeğin kalp atışını duymadım siz kaçıncı haftada duydunuz
Rojdademirkol Mykm canım ben 6.haftada duydum ama 7.ci haftadan sonra duyuluyormus cogu kişi yani bir dahaki gidisince duyarsın Allahin izniyle. Duyduğun en guzel ses olacak😊
Zeytop Demir ilacı kullanmaya başladığımdan beri daha dinç hissediyorum doktorunuz zaten vericektir yinede o yazmadan bı sorun ne zaman verilmeye başlanıyor diye 🌼
Lilysa Rojdademirkol kalbiniz artık iki kişi için kan pompalıyor bu da nabzı arttırıyor ve yorgunluğa sebep oluyor. İkinci trimesterda vücut biraz daha adapte oluyor ve gerçekten de hamileligin en keyifli dönemi oluyor. Amaaaa 3. Trimester çok fena. 40+3 oldum sabahları beni vincle yataktan kaldırsınlar istiyorum o derece😂 artık bi dogursam da rahatlasam diye diye geziyorum evin icinde
Yessiimm ElifKarata sorma ya ne saçma 😂 Neyse ki gaviscon yazdırdım sağlık ocağında umarım bu fayda eder 😊
Yessiimm ElifKarata sütü direk dolaptan koyup içiyorum soğuk oluyor bana iyi geliyo bilmiyorum psikolojik mi 😂