bskts26 Yarın sabahtan yatışım yapılacak bi yandan heyecanlıyım bi yandan korkuyorum çok karışık duygular içindeyim 🥹
bskts26 Feyzabeyoglu gebelik zehirlenmesi ve yüksek tansiyon olduğu için doktorum 37.haftayı uygun gördü
Sedaki bskts26 benimde yarın gece yatışım yapılcak. Sizin gibi suni denencek olmazsa sezeryan 🥹🥹 bende çok heyecanlıyım 🥹🥹🙏🏻