Alexab takipli olduğum hastanede nöbetçi doktor ilk nstmi görünce doğum olabilir diye başka hastaneye gönderdi, oradaki doktor da kesin konuşmadı kesin doğum olmaz diyemem diyor inanın bana da garip geldi. Hareketini bugün çok hissetmiyorum ama nst vs iyi değil mi diyorum sen hissetmiyorsan bir şey diyemem diyorlar yani yatış odaklı konuştular ama ben sancı azalınca çıkmak istedim inanın bilemedim ne yapacağımı, ciddi bir şey mi değil mi anlamadım konuşmalardan