Merhaba kızlar. Ben 29 ekim test yapmıştım çift çizgi çıkıyordu. Adetim 3 ekim olmuştu. 7 kasım kanamam gelmeye başladı. 3 gün sürdü. Doktara ultrasona gitdim gebelik yok dedi. Ancak bazı şeylerden şüphe edip bana 3 gün sonra yeniden gebelik testi yap dedi. Bende bugün yaptım silik çizgi çıkıyor. Hiç anlamıyorum bu nasıl olur . Bide diyor ki , belki düşük yapmışsın o yüzden kese göreçiyorum. Böyle bişiyle karşılaşan var mı