nika ilk gebeligimde 2 gün geçince yaptım doğru çıktı 6 yaşında kızım var ikincisi 1 hafta vardı reglime silik çıktı sonucu kimyasal gebelikti üçüncüsündede 1 hafta vardı reglime yaptım silikti şimdi iki buçuk aylık oğlum var bence doğru bu testler 😊😊 yani en azından bende doğru sonuçlar verdi