Cindymomy Kızlar doktor bebek çok aşağı inmiş dedi rahim uzunluğumu ölçtü rahim uzunluğun normal dedi. Böyle bir şey başına gelen var mı. İlk hamileliğim doktorumda çok konuşan biri değil merak ediyorum
December Cindymomy ben de 34.haftadayim benimki de cok aşağıya inmis erken gelebilir dedi doktor her an tedirgin oluyorum her ağrıyı doğum ağrısı sanıyorum strese girdim valla.
Damlayan Cindymomy Cindymomy benim de 31. Haftada oyleydi hatta daha calisacaktim 32 de calisamaz raporu aldim ama doktor sonraki gittiklerimde normal demekki o an ki pozisyonu oyleymis sen dinlen dedi yuruyusler yap ama izin aldigin iyi oldu dedi erken gelecek diye bisey yok illa dedi 34+3 e girmek uzereyim.Rahim uzunlugu benim de normaldi. Aciklik falan da yoktu o yuzden endise etmedi iki hafta nst ye girdim sanci da cikmamisti.
Elif-z Cindymomy benim 2.hamileliğim her ikisinde de 31.haftadan aşağı indi. İlkinde 38+4 te doğum yaptım bunda da 34+5 teyim herhangi bir sorun yok şükür. Dert etmeyin yani oluyor öyle durumlar
Cindymomy Kızlar içimi rahatlattınız Allah razı olsun :) insan ilk hamileliliği olunca iyi şeyler duymaya ihtiyacı oluyor