Esrac96 hep ya bisey olursa diye düşünsek devamlı ne yola çıkarız ne evde durabiliriz aslında.. hayatta hersey olabilir düşüncesiyle kabullenip yaşamak lazım önceki çocuğumu kaybettim mesela bunu bilemiyorum ki bisey de olabilir , olmayabilir de o yüzden akışında yaşa. Dua et Allah bilir en hayırlısını hayrı da şerri de yaratan Allah’tır.