Ayse8326 Çok heyecanlıyım çok güzel geçecek ayrıntılı şekilde size pozitif doğum hikayesi yazacağım 🎉
esmos27-e Ayse8326 hayırlısıyla gelsin bebiş inşallah benimde yatış verdiler yarın acil zorunlu sezeryana alınabilirim inşallah güzel bir süreç olur bizim içinde ☺️
Dinara2mom Ayse8326 bende yarın sezeryan olacağım ama şuan yusuf Yusufum Allahım inşallah çok kolay geçer . Sağ Salim alırız kucağımıza bebelerimizi
Faymer1 Ayse8326 bende nasipse Çarşamba 2. Sezaryenim çok korku heyecan mutluluk hepsi bir arada sağlıkla kavuşalım inşallah❤️🌸
Mino21 Ayse8326 Ben de yarın doğum yapacağım saat 14:00′te🥰 Ama bende hiç heyecan yok ilginç bi şekilde😅 İnşallah çok kolay ve güzel geçer doğumlarımız😍 Sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi❤️
Liyakusunannesi Rabbim hepinizin yardımcısı olsun kızlar benimde çarşamba belli olucak günüm ama bnm 2. Doğumum olucak inşallah ilkinde sadece ona kavuşacağım için heycan vardı ama bunda hüzün korku hepsi var diğer kızımı bırakıp doğuma gideceğim için 😔
Ayse8326 Teşekkür ederim kızlar bugün doğum yapacak tatlı anneler Allah yardımcımız olsun hepimizin 💕