Tugbagunngor Selamlar, 29+4 hamileyim karnım çok aşağıda ve bebeğin hareketlerini resmen rahmimde hissediyorum. Aşırı baskı yapıyor :( Var mı bu durumu yaşayan? Erken doğumdan korkuyorum
Eflinlina Tugbagunngor canım hiç korkma büyük ihtimalle bebeğin ters duruyor yani ayak kısımları rahime baskı yapıyor bende hisediyorum o baskıyı bağzen benimde bebişim ters canını sıkıp bebeği sitrese sokma kontrolun ne zaman
Kumsal70 Tugbagunngor o haftalarda benim karnım da aşağıdaydı çok korkmuştum. Ama bebeğin ayakları baskı yapıyormuş. Ağrıdan duramıyordum bende. Rahim geliştiği içinmiş. Şimdi 32 haftalığım bebek de yukarı çıktı ağrım sa geçti şükür. Endişelenip panik yapma. Stres daha çok ağrı yapıyor çünkü canım 🥰
Hulya5581 Tugbagunngor 31 haftalıkken kontorle gitmiştim benim de karnım aşağıdaydı kontrolde bebek aşağıda rahatsızlık hissediyomusun denmişti ama bende rahatsızlık olmadığı halde 31 haftamda erken olabilr dikkat et dendi ağır kaldırma vesaire dinlen şuan 35 olduk nst de sancım 1 cm açıklığım var kısacası kontrolde ztn doktor gerekli bilgiyi vericektir
Tugbagunngor Eflinlina 2 hafta sonra gideceğim. Bu akşam daha sert olduğu için korktum. Teşekkür ederim