Nursonmez herkesin bünyesi farklıdır. Benim öyle oldu. Benim kız doğma sinyalleri veriyormuş😁35 hafta hareket azaldı. 36 hafta sağ yan karın tarafından başlayan sancıyla acillik olma serum ile durdurdular.sancıyı neredeyse doğuruyordum 😬 37 hafta doktora giderkensol tarafında ağrı başladı. Düzensiz 2 küçük ağrı utrasyonda doktor idarını yapamamışsın onun ağrısı dedi oysaki 10 dakika öce tuvalete gittim 5 Ekime sezeryan günü verdi.Ertesi gün(21 Eylül) suyum geldi eşim hastanede çalışıyor doktorun yanına geliyor diye gidiyor doktor şaşırıyor. Benim cadı kız istediği vakitte geldi. Doğum bebeğin istediği vakitte oluyor😅