tugcesakzci Happypinar-8 çatlama olup olmayacağı olursa ne zaman olacağı cildinize göre değişir 16. Haftada çatlayan da var 37 de çatlayan da var hiç çatlamayan da var
emt Happypinar-8 herkesde değişir ben mesela 36. Haftamda küçük küçük başladı büyük çizgiler değil ama küçük belli yerlerde çatlaklarım oluşuyor küçük olmasını yaglamama bağlıyorum en azından çatlakların büyüklüğünü ve fazlalığını engelledi 😊
Rfydztrk Happypinar-8 vücut yapısına göre değişir. Ama ben çatlamasın diye bol bol vazelin sürdüm çatlak kremleri vs hiç gerek yok ya zeytinyağı yada vazelin sürün. 16. Haftadan itibaren zeytinyağı ve vazelin uyguladım ve doğum yaptım çok şükür çatlağım olmadı.
tugcesakzci Happypinar-8 vücut yapına da bağlı canım birazcık eğer vücudun kuru değilse çatlama a ihtimalin yüksek mesela sen yine de bol bol nemlendir ve suyu çok iç faydası oluyormuş ben 28 e giriyorum henüz çatlamadım
Deniz90- @Happypinar-8 merhaba, 23+6 dayım. Pehlivanlar gibi günde 2 kez yag 1 kez krem sürüyorum.henüz çatlama olmadı 8 kilo aldım.tabi sona doğru catlamalar olabilir ben önlemimi alıyorum.bir de bol su içiyorum. 3 lt suyun altına düşmüyorum.
HaticeTekin 20 den sonra ben zeytinyağı sürmeye başladım banyodan sonra ve her gece yatmadan ovalayarak çok şükür çatlama yok 🤲
HaticeTekin Happypinar-8 Karın belirginleştiren sonra ben zeytinyağı sürdüm gece yatarken hergun üstelikte duş aldıktan sonra sürdüm çok şükür çatlağın yok
HaticeTekin Happypinar-8 Happypinar-8 hayır yaşamadım çok şükür kuvezde fln da kalmadı sadece 1 gün sarılık için yattık onun için bı sorunusmuz yoktu çok şükür 🤲