uzunlardananne Kızlar tam 39 haftaligim alt karnimda adet olacakmis gibi bir agri var. Az once tuvalette peceteye seffaf renksiz jel gibi bir sey geldi. Kanlı degildi ama seffafti mukus gibi. Nişan olabilir mi. Eger nişansa dogum ne zaman sonra başlar
ms_annisko_ Nişan doğumu başlatmaz bir hafta da sürebilir bir gün sonra da doğum olabilir, sancılarınız önemli
Dilara287 uzunlardananne nişan gelmesinden bi 15 saat sonra falan doğum yapmıştım ben ama burda hiç kimsenin yaşadığına bakma herkesin farklı yaşanmışlığı var. Kiminin suyu geliyor sancısı olmuyor kimisinin sancısı olup açılması olmuyor. İlk doğum olması vs. çok büyük etken en iyisi hastaneye git vakit kaybetmeden.
miniksevdamm uzunlardananne herkesin ki farklı ama bi doğum başlangıcı belirtisi diyebiliriz. Kiminin ki kanlı oluyor kimin şeffaf benimki çok hafif pembemsi jöle gibiydi ve bi defa geldi bi daha gelmedi onunla beraber aşırı bel ağırısı geldi erken doğum olduğu için 1 hafta durdurulmaya çalışıldı.
Aydanur06 miniksevdamm kacinci haftada geldi ilk gebeligimde 35.haftada pembemsi gelmisti suan 31+4 gunluk olduk 2 gundur kasilmam ve adet sancisi gibi sancim oluyor bugun wcde peceteye yesil sumugumsu akinti geldi enfeksiyon kaynaklimi nisan mi bilemedim yesil nisan olmaz sanirim