Beren ismini çok seviyorum bir kızınız daha olursa derin koyarsınız 🥰 ikinci isim gerek yok gibi duruyor ama içinize ne siniyorsa o tabi. Defne ismini bende çok severdim defnetmek, defnedildi tarzında benzetme yapınca isimden soğudum ve sevemiyorum artık beren çok guzel ❤️