Merhaba 8+2 haftalık gebeyim fakat kan hastalığımdan dolayı riskli katogorisine giriyormuşum gittiğim bikaç hastane orda doğum yapmaya uygun olmadığımı söyledi ve devlet hastanelerine yönlendirdi. Hastalığımın adı von villiebrand kanın pıhtılaşamaması anlamına geliyor. Aranızda böyle bir durum yaşayıp devlet hastanesine giden var mı? Yada perinatologla görüşen var mı?