Böyle çişim gelmiş gibi ama çişim yok ve kasık kısmı özellikle sanki aşağı çekiliyor gibi ağrıyor. Toletimi vs yaparken de o ağrı olduğundan zor oluyor yapmak. Acaba iltihap mı ? İltihapsa ve ilaç verilirse eğer ovülasyon döneminde kullandığımda bebek olur mu yine de yoksa ilaç engeller mi ?