Bsraacelik İlk kızımda park beşik aldım çok rahattı ama 8 ay zor kullanabildim şimdi 23 haftalık hamileyim bu sefer ebebekte ahşap beşik beğendim ama kullanışlı olur mu bilemedim fikirlerinize ihtiyacım var
Yaprakdokumuseverr Bsraacelik Ben kendim almamıştım görümcem ahşap beşik verdi. Nerdeyse 2 yaşına kadar kullandım. Şimdi de onu kullacağım. Vermeseydi yine ahşap alırdım park beşik aşırı yer kaplıyor