Ozlm7 Gzmemn konakta kime gidiyorsunuz ben Firdevs hocaya gidiyordum ondan da çok memnundum ama özel sigorta geçmediği için medikal e geçmiştim ama iyi ki de geçmişim doktorumu çok seviyorum siz kime gidiyorsunuz
Gzmemn Ozlm7 Temel Tan hocaya gidiyorum daha 5 haftalığız bizimde OYAK geçtiği için orayı tercij ettik fakat çok kısa sürüyor hiç bir şey anlamıyorum🙂
Ozlm7 Gzmemn yani temel hoca için de iyi diyorlar ama tanımıyorum bilmiyorum siz memnunsanız devam edin tabi kısa derken nasıl mesela
Gzmemn Ozlm7 çok hızlı gelişiyor soracaklarımı sürekli unutuyorum yani kontrol ediyor çıkıyoruz sonrasında aklıma geliyor şu an kendi tahminime göre 5 haftalığım diyebiliyorum mesela.
iremkoftercioglu Gzmemn valla ilk hamileliğimde de ona gittim çok memnunum sezeryan konusunda eli gerçekten çok hafif ve adam gerçekten işini biliyor
Gzmemn iremkoftercioglu bir müşterim onun asistanı istersen gel bir gün için rahat etsin dedi sanırım denicem çok fazla adını duyuyorum. Cuma Temel Beye kontrolüm var sanırım sonrasında gidicem🌸