Meralsunasezen Arkadaşlar bebeğin kalp atışını kaçıncı haftalarda duydunuz 2 gün sonra gideceğiz 7+3 olucaz duyarmıyız sizce
ArelinAnnesi1 Meralsunasezen ilk bebeğimin o haftalarda duydum şuan 5 haftalık hamileyim 2 hafta sonra gel dedi kalp sesini duymalım diye Allah’tan bi sıkıntı olmazsa duyarız inşallah 🤲🏻😊 10-12 haftada duyanlar bile varmış
Tugbabuglem58 Meralsunasezen yarin hastanede randevum var 6+3 oluyorum kucuk kizimi 6+2 duymustum kalp atisini
Burcu__0506 Meralsunasezen bizde bugün 6+6 olduk çarşamba günü kontrolümüz var İnşallah Gittiğimde duyarım kalp atışını