Ecemp1610 bende sizin gibiydim ayakta otururken hiç sıkıntım yok
Yan yatınca bacaklarımı üst üste koyunca o batmalar dikişi hissetme olayı beni maf ediyordu her gün ağladım.14.haftada oldum 20.haftayı gecince biraz rahatladım 30 u geçtim smdi gene ağırlıktan o batmalar ağrılar başladı yani bence bazı serklajlılarda bu ağrı kasık batması hep oluyor doktorlarda normal karşılıyor aşırı dayanamıyacak raddeye gelene kdr normal deniyor