Merhaba
Bugun nstye girdim sancı çıktı rahimde kasılma gördü doktor akciğer iğnesi yaptılar yarın da ikincisini yapacaklar
Bı hafta işe gitme dedi, Progestan fitil olarak verdi bir de günde 1 defa adalat crono 30 mg hap
Magnezyumu aksatma dedi bi de
Şoktayım gerçekte böyle sancı falan da hissetmiyorum dün yürümüştüm kalça ve kıyruksokumum ağrıodu onu da yrüyüşe bağlamıştım
Benim benzer durumlar yaşayan oldu mu bebeğiniz kaçıncı haftada geldi