Benim de emzirme döneminde acayip sağ göğsüm büyüktü öyle kalacak diye korkmuştum ama emzirme donemini atlattıktan sonra bir kaç haftada toparlandı ikisi şekillendi : ) özellikle birinde süt fazla olunca aralarında büyüklük oluyormus çevremde de çok duymuştum hiç kafanıza takmayın