Kızlar babybjorn biliyorsunuz inanılmaz pahalandi bütçeyi çok zorluyor. Bende muadil olarak araştırdım en yakın sanırım mamma markasiymiş kullanan var mı acaba genel olarak memnuniyet okudum ama bir kaç kişiden asla babybjorn gibi değil diye yorum duydum. Fikirlerinize ihtiyacım var şimdiden teşekkür ederim 🥰