Nasibveannesi aynen bana da zeka testi dedi ben ikili mi o dedm evet dedi. Bebde 4 lüde doğrulk fazla bilyrdm ama dr da diyor adı üatnde tarama kesbliği yüzde 90 80 ama tanı testinde yüzde95 diyorlar o yüzden tarama illada doğru çıkck diye bi kaide yok. Sadece işini bilen biri yapmalıymş perinatolog mu me diyrlar galiba. Devlet daha mı güvenilir bu konuda kızlar.Marmara Eğitim araştrma düşünyrm özeldeki dr da gel dedi ama şöylede bi durum var özeldeki daha yaşlı ama devlettekinide işinn uzmanna yönlendiryorlarmış bide özelde ikili teste dr muayenesi 80 artı 200 e yakn para istemişler gerek var mı devlette sadece dr ücreti 8 tl ye sonuç alcam. Kafam karıştı