Nazd1 5+1 oldum 2 güne kadar kasık ağrılarım vardı hatta ağrıdan korkardım 2 gündür ne ağrım ne bişeyim var şimdide ağrım yok diye korkuyorum böyle zaman zaman olup olmaması normal mi
Elffth_2017 Nazd1 ara ara olması normal hatta bende oluyordu doktora gittim kanama olmadığı sürece sıkıntı yok dedi
Nazd1 Elffth_2017 kız bu sefer ağrım yok diye korkuyorum okadar alışmışım ki ağrıya şimdi hiç yok neden yok diyorum
Elffth_2017 Nazd1 ben iyice psikopatlaştım sandalyeye çıkıyorum bulaşık yerleştirmek için indiğimde ayağım sert değiyor korkuyorum
Nazd1 Elffth_2017 ay bende aynı valla sağıma soluma sakin dönüyorum hızlı dönersem bişey olur diye😅😅 sen bensin🫶🫶
Elffth_2017 Nazd1 2.gebeliğim olmasına rağmen ilk kez hsmileymişim gibi oluyor çok kuruntu yapıyorum eşimde benle birlikte sürünüyor hastane de