Selam kızlar.
34 . haftadayim,çok kendimi yoran fazla yürüyüş yapan biri değilim,
Bugün birden bire ,karnımdan özel bölgeme doğru bir sancı oldu ya rabbi o.nasil bir şeydi ,sırtım falan heryerim ağrıdı baya geçmedi yarım saat boyunca acı çektim ,hatta sancı sırasında bebek çok fazla yer değişti kıpırdadı,neyse geçti sonra ,,ama hala karnım sert bebeğim arada hareket ediyor ,bu yalancı sancimi zehirlenme falan mı çok kötü oldum neden acaba?