Edaa1334 24+2 haftalığız,karnımın sağ tarafında toplanıyor ve vajinaya doğru baskı ve ağrı hissediyorum yürürken aynı durumu yaşayan varmı?
aysegullozdm Edaa1334 bende 27+2 deyim aynı şekilde baskı yapıyor sanki özel bolgemin üstünde gibi Korkuyorum vallahi doktorum ne dicek 21 inde randevum
surfermom Edaa1334 herhalde 30. Haftadan beri bende de var. 🙇🏻♀️ çok şükür 36 hafta olduk. Kasılmasayar indirdim ne kadarda bir olduğunu ve ne kadar sürdüğünü takip ediyorum. Doktorum 10 dakikada 1 gibi düzene girerse gel dedi.
Sehseh 24 haftalıgim siz ne durumdasiniz acaba benim sabah uyandigimda çok baskı var gibiydi daha geçmedi vajinama tekme atıyor sanki bide arada bel ağrılarım falan vardı ama böyle çok olmamıştı kanama yoksa korkmamak mi lazım
Esraabbaa 24+4 benim de çok sık böyle oluyor hatta korktum acaba rahim ağzı mı kısaldı hani bebek aşağıda falan mı diye. Ayın 6 sında detaylıda prof doktora sordum normal dedi. Haftaya cts de kendi doktoruma randevum var ona sormayı düşünüyordum