Merhaba hanımlar bu benim 5. Gebeligim yasayan 1 çocuğum var sadece 3 gebelik kaybım var bugün biraz önce karnıma bir ağrı saplandı sonra aniden kan aktı resmen 1 pedi dolduracak kadar geldi hemen alel acele acile gittik bebek duruyor kese duruyor kalp atışı da var ama kanama neden oldu bilinmiyor yanı kese ile ilgili bir düşük riski yok ama kanama olduğu için düşük tehdidin olabilir dedi doktor dinlen dedi progestan verdi yatış önerdi ama oğluma bakacak kimse yok inşallah devamı gelmez oğlumda da böyle kanama yaşamıştım çok şükür doğmuştu oğlum bu nolur bilinmez rabbim büyük inşallah benimle kalır bebeğim 🤲