krcozlem58 tam 21 haftada ben yaşadım.detayli ultrasonda kordon boynundaydi.doktorum söyledi bile.ben söyledim.bu haftalarda kordonun boynunda olmasının bizim için önemi yok dedi.cunku yeri çok fazla olduğu için mutlaka çıkar içinden hatta sen anlamazsın tekrar içine girer dedi.korkulacak hicbirsey yok dedi.muayaneden çıktığında da kordondan çıkmış olabilir dedi.ben takılı kalmıyorum ona seninde için rahat olsun dedi.bir hafta sonra kalp kapakciklarina görmek için tekrar çağırmıştı.cidden de kordon dan çıkmıştı bebeğim.o haftalarda amnion sıvısı fazla olduğu için birde bebek küçük olduğu için kordonun içine girip çıkıyormuş 🥰