Merhaba, tüp bebek ile hamile kaldım. 11. Hafta içindeyim. Doktor seçiminde zorlanıyorum. Bir taraftan tüp bebek tedavimi yapan doktorum ile devam etmek istiyorum, fakat ücret olarak diğer hastanelerin paketlerini geçiyor. Bu durumda da başka hastaneden paket almayı düşünüyorum. Onda da doktor tedavi sürecimi belirleyemezse diye kuşkularım var. Siz olsanız nasıl bir yol izlersiniz?