Sev5 Ne saçma bir laf etmiş, 9 ay sıkıntı yaşayan arkadaşım oldu, hiç çekmeyende oluyormuş onu da diyetisyenim dedi. Bende 20 haftalığım biraz azaldı ama arada bir bulantım yine geliyor. Her bebeğin hamileliği kendine özel oluyormuş canım, sen boşver bu tarz konuşmaları.
Strese girince kabız oluyoruz, hiç gerek yok😁