Geçenlerde Bi post açmıştım kanamayla ilgili bugün doktor kontrolüm vardı kanamam şükür kesildi ama kalp atışı yok dediler 8+2 yiz bugün başka bir doktora gittim oda duyamadi son adet tarihine göre 9. Haftanın içindesin ama 6+2 hafta gözüküyor zaten gerileme var yatisini yapıp kürtaj yapım dedi ben biraz daha beklemek istiyorum dedim benim gibi bu haftalarda duymayıp Bi iki hafta sonra duyan oldumu geç döllenme olmuş olabilirmi ondan duyulmuyor olabilir mi kalp atışları