Selam güzel anneler 🌺
Umarım hepiniz iyisinizdir ☺️ kaç gündür kafamda olan bir soruyu sormak istiyorum sizlere daha doğumuma var ama günler geçtikçe yavaş yavaş korku yükleniyor 😄 epidurali duydum sizce yaptırayım mı ? Oda korkutuyor omuriliğe vuruluyor diye duydum yan etkileri var mı ? Yaptıranlar memnun kaldı mı ? Doğum yapan güzel annelerden tecrübelerini almak istedim ☺️
Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻